2.6.08

Reset...

Collo!

Ja fa un any casi des de l'última vegada que vaig ficar res aqui!!!(52,52,52,52,52...)

Se que molts me tirareu en cara (de fet a la real life ja m'ho heu dixat caure varies vegades) el fet de dur tant de temps sense dedicar-li ni una entrada; pero la veritat despres de dedicar.li uns deu minuts a re-llegir tot lo que he dixar caure, la veritat m'en alegre de no haver ficat res; ja que cada entrada practicament esta dedicada a un mal moment, a un resquemor o a una decepciò; i es veritat, ara estic millor que mai (i que ne tinc menos temps lliure que mai; molts dies a estes hores ja estava dormint com un bebe) i la veritat no tindria que dir-lo molt fort perque ja sabeu que pasa quan parle...

Fent balanç ha estat un bon any; curro nou (val, no es una meravella i moltes vegades mataria a les meues companyes [pideme que mate, Marge]); he estat en l'extranger ( i m'hauria quedat s Londres no fora tant rematadament car) , se pot dir que conec italia (ara no se on va l'accent :P) un poquet més ( i lo que va a donar de si el tema), de salut estic feten(espere que no hem detinguen) i aixo que hi ha hagut algun susto pel mig, però tot en ordre.

I espere que la cosa continue igual o que inclús millore (però me conforme en que siga igual).
En aquest balanç anual ràpid vull fer promesa de intentar per lo menos dixar una reflexió al mes a partir d'ara, per allo de donar-li un poquet mes de vidilla a aixo.

PaBLo (Un año despues [com els de la DC])

Ap i per cert que no ho he ficat avanç, que des de desembre sóc Mago-padrino; se li pot demanar més a la vida? jo diría que només diners; però no sol donar-los...

5 comentarios:

santiago dijo...

ací tens l'adreça a la que has d'entrar i registrar-te: http://www.kongregate.com?referrer=santiaguet1205
Ara no tinc temps d'escriure't més; potser més tard entre i et ça un comentari més extens i todo tan bonito.
En tot cas, m'alegre que hages tornàt a escriure!

P.S.- Itàlia. De res.

Anónimo dijo...

què és 52525252?
25 al revés?

Pab dijo...

Gracies pel comentari;

se veu q encara q tinguem poc public si q es fidel.

Lo se 52 són les setmanes que te un any; la referencia friki ja que te la explique xv.

I gracies per la correciò ortografica, qua ja saps que me lie amb els accents.

Intentarem continuar escrivint.

Anónimo dijo...

si només fóra amb els accents! (ehem: no, no em referia a res més que a ortografia)...M'oferisc com a corrector lingüístic, encara que potser això pervertiria el teu estil!
hehehehehe
unos pequeños comerciales són venedors molt baixets?
només tu i jo llegirem aquest comentari? igual xavi, no?
saps quan dilluns tens un exàmen i és dissabte i no tens ganes d'estudiar?

Anónimo dijo...

52 són les setmanes que te l'any, el número de un comic de dc semanal que va començar despres de crisis infinita y és el nombre de terres que pareix ser hi ha, pero de moment al que m'ha passat pablo encara no apareix.
El tema de l'italià continuarà donant joc, ho voràs i te'n penediràs.
T'ha faltat dir que eres més vell que la tele i no tins ni carnet jove.
I lo que tha passat santiago no cal que cliques ahi, pots entrar directament a kongregate i no donarli punts a d'ell