29.3.07

Si avanç parle....

El 26.02 PaBLo digué: "En fi, no ho diré molt alt, que es prou que uno se queixe pa que les coses se fiquen pitjors...."

Efectivament paraules profetiques ixqueren de la meua "boca" com tots sabreu ja, des del dia 8 de març (irónic, el dia de la dona treballadora) soc un aturat més fotent la estadistica d l'INEM del govern, ja ja.

Lo seu seria pensar que estic fotut, que no alçe el cap, etc... però la veritat és que estic millor que mai, tinc temps lliure, el chamán al lvl 32, me jarto de dormir, estic avançant lectura, li puc dedicar temps a la contabilitat, en fi que si tinguera 40! anys més i un bon plà de pensions seria una jubilació estupenda. (jo, jo vul ser pensionista ja!! [técnics de só afegint sorolls de plors desconsolats] )

Ara vindria quan a un servidor li tocaria fer la crónica de Falles però no se perquè esta tot com molt borrós i només puc enrecordarme de la nit de anar a vore Hannibal ( igual te qué vore amb que ixa nit només me vaig prendre un café i que encara era de nit quan arribava a casa); si que és veritat que la Nit del Foc vaig acabar prou cremat però rés que el meu gatet no puga arreglar (com si necessitasem ningú, veritat Azrael? [só: ronroneo{és lo que m'ha ficat sotfcatalà, veridic} de gat mentre l'acaricien darrere les orelles] )

En fi, que ara a gaudir del subsidi d'atur i la solteria (té pinta de que l'atur es a curt termini i lo altre no, però que més dona) i disculparme per tirar-me més d'un mes sense ficar res pero dir que abanç aprofitava els temps morts ( i no tan morts) en el curro pa fer les entrades i ara al tindre més temps lliure estic més dispers, faré el que puga per mantindre un ritme tolerable.

No prometo rés.

2 comentarios:

UniversoFormulas dijo...

Buenas tio! Ja tenia ganes de que ficares algun post nou. M'alegre de que gaudisques feliçment de ser un aturat més, i m'alegre també per tu de que no necessites a ningú, no tots poden dir això.
I te demanaria per favor que deixes de mirar al futur referinte al desempleo, q es desconegut, i molt menys a la solteria, que encara es més impredicible (per a be i per a mal).
A disfrutar Pablo!

Anónimo dijo...

Això és simplement que no ho ha traduit...
Ara ja tinc altre objectiu principal per als tiradors xDDDDD
gatito gatito gatito...