15.4.07

Buit...

La veritat es que este post es només per escriure algo i que això encara tinga algo més de vidilla però no tinc molt més a contar ara que duc una vida més bé buida.

A vegades tinc la sensació de que el mòn ha dixat de girar per a mi i he caigut en un bucle, sentó com si tot el món al meu voltant avança i jo me quede vivint el mateix dia una vegada i altra i per molt que ho intente no tinc cap força per a lluitar contra el bucle, és com si hi hagues algo que me treu les ganes, no tinc cap alicient per a rés, poques coses me criden l'atenció i quan ho fan no es per a més de cinc o deu minuts, de fet volia escriure algo des de fa com a minim una setmana però no trobava el moment de fer-ho o les ganes de fer-ho, i ara que ho faig no trove paraules per a continuar.

En fi, supose que es una fase xunga potenciada per l'efecte "cumpleaños", espere que pase o que per lo menos reduixca un poquet.

PD.- Post xunguissim, ho se però no me trobe com pa fer conyes. ( Ja passarà, ja...)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Tio animat, les males epoques passen, o almenys t'acostumes. En peores plazas hemos toreado, que deia un ídol meu.

I ja que estem, felicitats.