12.6.07

Treguent la pols....

Tal i com estan les coses casi que tindria que canviar-li el nom al blog i dir-li "Cartes des de l'INEM", no pensava que podria arrivar a desitjar tant trobar una feina, de fet crec que ja esta prop fins i tot el moment d'alçar el vol i dixar el niu, cada vegada s'em fa mes difícil la convivencia; supose que altre sintoma de fer-se major, cada vegada necesites dixar a la teua familia més lluny de Xina i vore-la només en les festes de guardar dels anys bisiestos que acaven en set.

Si, ho admeto, necessite un canvi de vida, i no parle de algo tipo canviar-se el pentinat o renovar el vestuari, necessite algo radical, algo que no tinga marxa enrrere una vegada passe, alguna sugerencia?.

Si, se que estic desvariant, pero qui no ho faria en la meua situació?No se, m'agradaria que per un ratet la meua vida fos un poc com les series de la tele, encara que siga només per tindre un poquet d'emoció i que alçar-se cada matí no fos tant dur(merda, tindria que dixar de vore Anatomia de Grey, està ja començant a afectar-me).

Bo, no li doneu massa importancia, només necessitava desfogar-me un poc, ja està.

Cadellet abandonat pel seu futur, algún nou futur vol adoptar-lo?

3 comentarios:

santiago dijo...

què estaves intentant dir a la foto? sembla alguna cosa com "boi tan borrasho ge no sé ni guantos deos tenjo". No sé als altres, però a mi aquesta imatge no em commou ni m'invita a l'adopció de cadells...

Anatomia de Grey i les altres sèries són sèries, no son realitat i les coses que passen són de mentira i no són certes ni de veres. Crec que ha quedat clar el meu missatge, però el que volia dir és que, comparada amb aquest tipus de sèries, la vida és avorrida; i ha de ser així, perquè si a una persona humana real li passaren les coses que li passen a un personatge de ficció es moriria d'un col·lapse neviós o algun latre tipus de xungo emocional. La sèrie ha de tindre ritme trepidant i descàrrega d'emocions intenses de forma contínua, per a que el televident s'entretinga i tinga ganes de veure-la.
Dit açò, voldria animar-te amb alguna cosa del tipus: desperta, mira al teu voltant, hi ha mil secrets amagats darrere de cada petit detall quotidià, et queden moltes coses per a aprendre sense necessitat de trencar res...!
però la veritat és que no estic molt inspirat: exàmens!

Pab dijo...

Moltes gracies,
no esperava que en exàmens entres algú per açi, ja ho se, lo de anit va ser un desvario, necessitava desfogar-me un poc despres d'un dia mooooooooooolt xungo, diria que no tronarà apassar pero si fos aixi ja puc tancar el blog xq se m'acaven les entrades.
En fi, gracies per pasar-te i per les paraules d'anim, de tant en tant fan falta.

UniversoFormulas dijo...

Estic d'examens i no estaré massa inspirat.
Recorde una frase que vaig llegir que deia: "Cambiate a ti mismo, y cambiarás el mundo entero". Si necesites un canvi radical en la teua vida, pense que necessites un canvi radical de la teua manera de vore la vida i de les coses que estàs fent amb ella. Te serà més fàcil canviar aquestes coses que tot el demés.
Que tingues sort!!!