24.4.07

Anonadat...



Vos recomane que primer mireu el video i despres llegiu la entrada (personalment recomane tambe que ho mireu en veu, encara que esta prou baixet; que la canço esta prou bé, pa qui no la conega es "Mama Tierra" de Macaco)


Sip, sorpés m'he quedat al vore el videoclip d'aquesta cançó , tant que anava a enviar un mail pero millor he pensat en fer-li una entrada. Com supose que ja sabreu si diumenge no estaveu clavats en una cova, va ser el Día Mundial de la Tierra (en fi, és redundant a més no poder) aixi que entre la National Geografic que necessitava fer una promo i el Macaco que tenia que fer un altre videoclip per necessitats de la productora agarraren a un grupet de voluntaris que es veu que estaven desfainats (olé pels collons de Ernesto Sevilla que va camí de convertir-se en omnipresent o un nou Santi Millán) per a gravar el vidiet en questió.

La sorpresa ve quan comences a jugar al "Quién es Quién" ; comencem:
Es d'esquerres?; Simpatitzant socialista?, Treballa per al grup Prisa?, Ha ixit en actes contra la Guerra d'Irak? En actes contra el PP?, Montant el "pollo" a los Goya? En "Siete Vidas"? En contra del Papa i a favor de les families homoparentals?... el cas es que excepte Kira Miró pa tota la resta la resposta es SI. Lo que vull dir es que estem ara mateix passant un altra época similar a la que tinguerem al cine espanyol entre els anys 80 i 90, que si la Forqué estava prenyada, Resines de baixa i Carmen Maura i juanjo Puigcorbé liats en algún projecte ja no se podia rodar la pelicula, doncs ara igual si tenim que fer algún projecte rollito "solidario-progre".

I ara es quan vosaltres se sorpreneu:
- Si tu també eres partidari d'ixes coses i moltes les has recolçat, com es posible que ara escrigues aixó casi des de la indignació i la crispació propies de la Cope i el PP?
Vos responc:
- Perque si, perque estic indignat, perque aqui me falta Pilar Bardem.

1 comentario:

Kira dijo...

Bueno no siempre se puede contar con Pilar Barden es una grandisima mujer pero no puede esta en todo.
Pero el video esta muy bien, no con ellos se arregla todo el mundo pero por algo hay que empezar.